עיצוב חדרי ילדים

 עיצוב חדרי ילדים

עיצוב חדרי ילדים הינו גורם חשוב ביותר בבואנו להחליט על הסביבת עיצוב חדרי ילדים , שכן זהו המקום בו שוהים הילדים בחלק ניכר משעות היממה ובו אנו רוצים שירגישו בטוחים, נינוחים ויצירתיים. כיום, כמעט בכל חדר תינוקות ניתן למצוא את הרהיטים המרכזיים הכוללים מיטת תינוק, שידת החתלה וארון ובכל חדר ילדים את מיטת הנוער, שולחן כתיבה, כסא וספריה.
מראה עיצוב חדרי ילדים ייקבע לרב דווקא עם בחירת האביזרים הנילווים אשר ישוו לחדר הילדים את האופי המיוחד. חשוב לדעת כי מיקום כל פריט ועיצובו, משפיעים על התנהגות הילדים בחדר. בבואנו לתכנן את עיצוב חדרי ילדים רצוי להקפיד על 3 נושאים:
בטיחות – כדאי שהרהיטים ייוצרו ויותקנו ע"י יצרן מוכר ומומלץ שכן סוג ואיכות העץ ,הקפדה על פינות מעוגלות, פרזול פנימי הם הדברים העיקריים אשר ישמרו על בטיחות הילדים בחדר. בנוסף, חשוב למקם ולתלות את האביזרים בצורה נכונה ובטיחותית. רצוי לתלות מדפים וכוורות לחדר ילדים שלא מעל מיטה או שידת החתלה.
נוחות – חשוב לדאוג שהסביבה בה הילדים שוהים במשך שעות רבות מהיממה, עסוקים במשחק, אירוח חברים ושינה תהיה נוחה ופרקטית עבורם ועבור ההורים. תכנון מיקום הרהיטים, חשיבה פרקטית ופונקציונלית יהפכו את השהיה בחדר לנוחה ונעימה.
קו עיצובי –  בכל הנוגע לעיצוב חדר הילדים, האביזרים הנילוים הם אלו אשר יקנו עיצוב חדרי ילדים את האוירה המיוחדת שנרצה שתשרה בו. תמונה לחדר ילדים, שולחן וכסאות מצויירים, מד-גובה, אותיות צבעוניות בכניסה לחדר או מעל המיטה, וילון או מראה,  יהיו אלו שיתנו לחדר את המראה הייחודי שלו.
מומלץ מאד לבחור אביזרים נילווים בצבעים פסטליים ועדינים ליצירת אווירה נינוחה ורגועה. תמונה צבעונית עם סיפור או רעיון תשדר אוירה נעימה, תיצור עניין ותפתח יצירתיות ודמיון לילדים. עיצוב ייחודי ואישי יכול להיווצר באמצעות שעון קיר, מדף, מתלה, ארגז צעצועים, מד גובה ואותיות מאוירות עם שם הילד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

להתחלת השיחה .....
זקוק/ה לעזרה?
שלום, כאן שרון גולדשטיין, 👋
איך אוכל לעזור?
Powered by