עיצוב חדר תינוקות

עיצוב חדר תינוקות

כיום כמעט בכל חדר תינוקות ניתן למצא שלושה פריטי רהיטים עיקריים –
מיטת התינוק, שידת ההחתלה וארון. אלו הם הרהיטים עיצוב חדר תינוקות 1הפרקטיים והנצרכים לשימוש היומיומי ומותאמים לצרכי הטיפול בתינוק. אולם כיצד ניצור מראה מיוחד ומענין עיצוב חדר תינוקות? איך נשפיע באופן פשוט על עיצוב חדר תינוקות ? כיצד נגרום לתינוק ולנו הנאה ועניין בזמן השהות המרובה שלנו בחדר בשעות היום ואף בשעות הלילה? מהם האביזרים בחדר שיהפכו את הסביבה עיצוב חדר תינוקות?

בבואנו לעצב את חדר התינוק יש לתת דגש לסביבה המיידית של התינוק, מתוך הבנה שישנם השפעות לסביבה בה שוהים התינוקות במשך רב שעות היממה להתנהגותם היומיומית כמו גם להתפתחותם העתידית. מקובל לעצב את חדר התינוקות בגוונים בהירים ועדינים בכדי לייצר בחדר אוירה רגועה ונינוחה. כדאי לתלות לפחות על אחד מהקירות תמונה מעניינת וצבעונית רצוי עם סיפור אשר תמשוך ותגרה את התינוק כבר בשלבי חייו הראשונים ושתהווה עבורו מקור השראה וענין גם כשיגדל ויתחיל לזהות אובייקטים ועצמים ראשונים.

ישנם מספר אביזרים  אשר יכולים לשדרג מאד את מראה חדר התינוקות ובאמצעותם ניתן גם להוסיף לקו עיצוב חדר תינוקות.
אחד מהאביזרים הוא – המדף המעוצב שנועד לאחסון פריטים אשר נמצאים בשימוש יומיומי בחדר כגון – חיתולים, מגבונים ומשחות. גם מתלה למגבות, מעילים או תיקים רצוי שיהיה מותאם לקו ה עיצובי של החדר ושיהיה צבעוני ומעניין. ארגז אחסון ישמש ככלי קיבול לצעצועים המשמשים את התינוק ואשר הולכים ומתרבים במרוצת החודשים הראשונים. בנוסף וילון אשר משמש להצללה מפני השמש יכול להוות אביזר עיצובי ונעים למראה. אהיל מעוטר סביב המנורה מכניס גם הוא צבע וייחוד לחדר התינוקות. כל אלו ועוד, יחד ולחוד יעניקו לחדר מראה מיוחד וילדותי ויהפכו את עיצוב חדר תינוקות לאזור נעים לשהייה, למשחק ולשינה עבור התינוק ועבורנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

להתחלת השיחה .....
זקוק/ה לעזרה?
שלום, כאן שרון גולדשטיין, 👋
איך אוכל לעזור?
Powered by